czwartek, 28 listopada 2019

OBRUSIK PATCHWORK

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuje za pozostawione komentarze:)

Ostatnie dwa posty były poświęcone stroikom a każda dekoracja  ładnie  prezentuje się na obrusiku. Dzisiaj chcę zaprezentować obrus szyty techniką patchworkową. |Taka mała odskocznia od następnych dekoracji.


Kolorowe choinki na białym tle i różne sposoby pikowania.








Bardzo jestem ciekawa, co o nim sądzicie. 

Pozdrawiam serdecznie życząc miłego dnia:)


16 komentarzy:

  1. Przepiękny!!!! Bardzo ładnie i starannie uszyty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Agnieszko, podziwiam Pani pomysłowość i dokładne wykonanie oraz umiejętność połączenia kolorystyki i wzorów. Czy można wiedzieć gdzie Pani kupuje materiały? Te "gwiazdkowe" na tle ecru są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Materiały kupuję w różnych sklepach, zarówno internetowych jak i stacjonarny:) Dosyć duży wybór jest na allegro.

      Usuń
  3. Piękny bieżnik!!! Podziwiam rewelacyjne pikowanie.Bardzo lubię patchwork i trochę szyłam
    Tylko te pikowanie nie bardzo mi wychodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wspaniały bieżnik :)
    Po prostu cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny bieżnik. Piękne pikowanie. Ja też mam materiały w świąteczne wzory i cały czas zastanawiam się co z nich uszyć. A u Ciebie na blogu taka wspaniała inspiracja. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały , będzie wyjątkową ozdobą na świąteczny stół :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)