czwartek, 16 maja 2019

OBRUS PATCHWORK


Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Patchwork to miłość od pierwszego wejrzenia. Uwielbiam kroić materiał na cząsteczki i ponownie go łączyć w coraz to nowsze wzory:)

 Tak powstał kolejny obrus z podkładkami. Motywem przewodnim była wiosna a wiosna to tulipany.




Oto podkładka



Niestety z fotografią jestem na bakier i kiedy przychodzi czas uwiecznienia tego, co wykonałam zaczynam mieć problem. Wybaczcie, zatem moje nieudane zdjęcia.

Pozdrawiam serdecznie życząc udanego dnia.

23 komentarze:

  1. A ja podziwiam to krojenie i ponowne łączenie materiałów:)
    Śliczny wiosenny komplecik!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wygląda całość. Musiałaś się dużo przy tym napracować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet. Pięknie odszyty i wypikowany. Motyw kwiatów jest uroczy. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam zdjęcia, widać, ze włożyłaś w pracę serce. Wszystko równiutko i pięknie pozszywane. Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrus, a te pikowania-fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam prace tych którzy potrafią szyć takie ,,posklejane,,kawałki tkaniny 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, ja tak trochę od tematu, ale może znacie kogoś kto zna kogoś, nie wiem gdzie szukać. Bo potrzebuję żeby ktoś mi uszył na zamówienie patchworkowy szlafrok - coś jak na tym zdjęciu https://i.etsystatic.com/11969813/r/il/0de5b6/2046721235/il_794xN.2046721235_jkq1.jpg . Macie może jakiś pomysł?
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie sie prezentuje ! Zazdroszcze zdolności szyciowych :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)