piątek, 15 marca 2019

Pisanki

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za pozostawione komentarze:)


U Was na blogach  już tak pięknie, wiosennie, wielkanocnie. Pod wrażeniem tych wszystkich prac chcę zaprezentować moje jaja:)

Gęsie wydmuszki które wierciłam, oklejałam, malowałam i poddawałam najróżniejszym obróbkom:)
Część z nich niestety nie wytrzymały tego wszystkiego, te co przetrwały prezentuję niżej :)








 
 
Pozdrawiam serdecznie życząc miłego i udanego weekendu:)

28 komentarzy:

  1. Witam Cię Agnieszko! Dziękuję.
    Przypatruję się Twoim jajeczkom i stwierdzam, że są piękne. Nawet nie wyobrażam sobie, ile pracy pochłonęły. Są śliczne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, aż mi szczęka opadła. Jajka są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. p r z e p i ę k n e !!!!Brak słów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające! Podziwiam kunszt wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jakie to cudne, porwalabym chociaż jedną do koszyczka ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne,co jedno to ładniejsze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak! Wiercenie w skorupkach wcale nie jest takie proste. Ale efekty Twojej pracy są imponujące!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, zachwycające!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kolorowe pisanki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te z różanymi motywami :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te pisanki :) zwłaszcza różane,moje ulubione motywy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)