niedziela, 5 stycznia 2020

Obrusik - biel i granat

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Czas stroików w tym sezonie zakończony czas na obrusiki/ bieżniki.
Dzisiaj chcę zaprezentować obrusik ( nakładka czy bieżnik, różnie jest nazywany, ja osobiście lubię nazywać te moje twory obrusikami) biało- granatowy. Z drobnych kwadracików białych, granatowych czy z wzorami utworzyłam taką szachownicę i w ten sposób powstał on:) 


Pikowanie jest różne i maszynowe ( typy wzorów w mojej maszynie), i takie spod ręki, ( czyli moje własne kombinacje) Sami oceńcie jak mi to wyszło. 

















Wiem, że jeszcze wiele muszę się nauczyć, ale małymi kroczkami mama nadzieję dojść do perfekcji:)

Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii.

Pozdrawiam serdecznie, życząc miłego tygodnia:)

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rewelacja. Żadnych niedoskonałości nie widzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem obrus wygląda super :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrus dla mnie jest perfekcyjny. Pięknie wypikowany i ładna kompozycja. Kolorki też są super. W kwestii nazewnictwa, ja użyłabym nazwy bieżnik 😊.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, mogę sobie tylko wyobrazić ile wymagał pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowny obrus jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)