niedziela, 10 marca 2019

Marcowe Koty

Witam serdecznie Wszystkich zaglądających i bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.


Luty był ciepły i zapowiadał przyjście wiosny a marzec rozczarował swoim chłodem i wichurami :(

Wczorajszy wiatr był tak silny, że zerwał elewacje budynku na moim osiedlu. W taką pogodę najlepiej siedzieć w domku przy gorącej herbatce i zając się tym co lubimy najbardziej:)

W takie właśnie pochmurne i zimne dni powstawały wesołe i kolorowe koty, którymi zachwycone były dzieciaki z rodziny.

Tak, dzisiaj chcę pokazać uszyte przeze mnie kociaki, bo w końcu marzec to koci miesiąc:)

                                                       
        Maskotki szyte były z wykroju znalezionego na Pintereście,  z jednej strony korowa bawełna z drugiej mięciutki minki:)

                                                                 Tutaj małe kociaki:)

                                                              

                                                         Wielki kociak ok 50 cm :)



 






Pozdrawiam Was serdecznie życząc miłego wieczorku:)



14 komentarzy:

  1. Wow, cudowne kociaki. Trudno wybrać, który najśliczniejszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudeńka! U nas w Toruniu powaliło 150letnie drzewo, tak wiało ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, te koty są przecudowne! Z chęcię bym się do takiego przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje kocięta:). Wyglądają na bardzo sympatyczne:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kociaki,Agnieszko! Szyłam podobne dawno temu. Twoje patchworki bardzo mi się spodobały! Super, że do mnie zaglądnęłaś, bo dzięki temu mogłam trafić do Ciebie:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie:) Miło mi, że wpadłaś do mnie z rewizytą:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)