wtorek, 31 grudnia 2019

Stroiki

Witem serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za pozostawione komentarze pod poprzednimi postami. 

Ostatni dzień roku to i ostatnie stroiki. Jeszcze świątecznie tutaj, choć powiem szczerze w głowie mam już Wielkanocne stroiki i duuuużo planów na Nowy Rok:) Czy Wy też tak macie??? Zrobiłam sobie przerwę, schowałam maszynę posprzątałam wszystko, co by mnie w jakiś sposób korciło do robienia czegokolwiek ( no dobrze prawie wszystko- druty zostały:) ) i, i już nie mogę się doczekać, kiedy znowu maszyna powędruje na swoje miejsce a ja zacznę tworzyć. 

Nagadałam się, teraz prezentacja:)



Stroik dla kawoszy:) Kawa w połączeniu z bombkami i wyszedł stroik:)





Stroik dla Mamy






I wianek 




Dziękuję serdecznie Wam Wszystkim za ten rok, za to Ze byliście, że każdy komentarz motywował do dalszej pracy. Dziękuję:) W Nowym Roku życzę Wam szczęścia, zdrowia, radości i ogrom miłości. Życzę Wam też spełnienia w tym, co robicie. 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI. 



20 komentarzy:

  1. Cudeńka wyszły, stroik z kawą jest rewelacyjny i pewnie pięknie pachnie :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroik dla kawoszy jest rewelacyjny! I ten wianuszek bombek, cudo :)

    Też tak mam. Czasami w lipcu napada mnie na świąteczne kartki 😁

    Pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroiki cudne!!! Pomyślności w Nowym Roku, niech będzie radosny i twórczy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Tobie i Twoim Bliskim wspaniałego, szczęśliwego, twórczego i pełnego niezapomnianych wrażeń Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznosci 😍
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 🍷

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stroiki! Ten z kawą szczególnie wpadł mi w oko i zainspirował, bo przy niedawnych porządkach znalazłam jakąś zapomnianą paczkę nieco zwietrzałej już kawy i tak się zastanawiałam czy nie dałoby się zrobić z tych ziarenek jakiejś ozdoby :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oj tak kawa może być inspirująca:) Życzę powodzenia w tworzeniu.

      Usuń
  7. Śliczne ozdoby :)
    Pomyślności w nowym roku 2020!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze ozdoby :)
    Moc dobroci i piękna w Nowym Roku, niech będzie szczęśliwy :) Pozdrawiam mocno -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne dekoracje! Zdrowia i wszelkiego dobra w 2020 roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i bardzo eleganckie dekoracje. Na pewno pięknie wzmacniały świąteczny nastrój.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)