niedziela, 28 września 2014

Kosze do łazienki

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za pozostawione komentarze:)

I ponownie miesiąc mnie nie było:(
Remont ukończony Mistrzostwa w piłce siatkowej zakończone tak, więc mam nadzieję ze teraz juz nie będę miała przeszkód. I zdecydowanie częściej będę się pokazywała u Was na blogach i pisała częściej u siebie:)

Ostatnio bardzo dużo emocji dali nam sportowcy:)
Cudne Mistrzostwa siatkówki ( szkoda ze zakodowane) i wielkie zwycięstwo. Gratulacje Chłopcy i dziękujemy!!!!
Dzisiaj mamy kolejnego Mistrza w kolarstwie:)
Wielkie gratulacje i dziękujemy za emocje:)

A teraz już przechodzę do prezentacji kolejnych koszyków powstałych na zamówienie:)
Miały być dwa identyczne komplety do łazienki. Różnie je ozdobiłam:)










Same oceńcie jak mi wyszło:)


Pozdrawiam serdecznie życząc miłego wieczoru.

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło, przetarcia śliczne a co do emocji to chociaż siatkarze się spisali na medal i nas nie zawiedli, ciśnienie mi skakało niebezpiecznie podczas kibicowania. A dzisiaj znów emocje, właściwie to już wczoraj:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koszyczki, ładny kolor i te przecierki. Efekt wspaniały.
    Jesteś zapalonym kibicem sportowym.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecierki nadały wyjątkowego uroku koszyczkom ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, jeśli domagasz się ocen to sześć bez gadania, super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle koszyczki rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem koszyczki wyszły rewelacyjnie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje prace:) I za te cuda co tworzysz zostawiam nominację:) Zapraszam do mnie po szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)