sobota, 8 czerwca 2013

Kolorowe koszyki - wiklina papierowa

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które sprawiają mi ogromną radość:)

A dzisiaj wiklina papierowa. Mam wrażenie, że ostatnio troszkę zaniedbałam na blogu wiklinę pokazując inne rzeczy.

Teraz nadrabiam zaległości w pokazaniu koszyków, w których wykorzystałam dość ostre kolory akryli













Butelka napoju na niektórych zdjęciach jest celowa aby pokazać wielkość koszyków :)

I oczywiście majowa WMK ( było ponad 1300 osób), którą zaliczyłam i nawet Książęca, której się trochę obawiałam nie sprawiła mi aż takiego problemu. 



 I rowery w górę:) Niestety ja swojego nie podniosę :)


I jeszcze tylko pochwalę się czymś, z czego jestem niesamowicie dumna. Storczyk, który wyhodowałam sama.  Po dwóch latach od wsadzenia malusieńkiej odnóżki zakwitł mi dając trzy kwiatki i powód do dumy 


* Przedstawione zdjęcia z Masy Krytycznej zostały wykonane przez " JURAS"

3 komentarze:

  1. Śliczne koszyczki:) A storczyk pięknie się prezentuje - wiem ile trzeba cierpliwości, żeby się nimi zajmować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczki co jeden to ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koszyki:) A storczyk cudny:) a te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)