niedziela, 24 lutego 2019

POWRÓT- Patchwork

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających

Powracam po długiej nieobecności. To były bardzo ciężkie dla mnie miesiące. Dziękuję Wszystkim za wsparcie w tym czasie, za to, że byliście ze mną i za to, że zaglądaliście tutaj pomimo braku nowych postów. DZIĘKUJĘ!!!

Wracam z nowinkami, z czymś czego do tej pory nie prezentowałam.
Tutaj byłam nieobecna, ale rękodzieło i prace nad nowymi technikami pozwalało mi przetrwać ten trudny czas.


Dzisiaj chcę zaprezentować komplet- obrusik i podkładki pod talerzyki szyte metodą Patchwork


                                              Obrusik
     
 
                                                  
 
 
                                               Z bliska pokazałam pikowanie
 
 
 
 
                                               Podkładka pod talerz
 
 
 
Taki oto komplecik w fioletach .
 
Bardzo jestem ciekawa co o tym sądzicie?
 
Pozdrawiam serdecznie życzą miłego tygodnia:)
 
 

2 komentarze:

  1. Witaj mam nadzieje, że u ciebie już wszystko w porządku. Twoje prace zawsze zachwycały i tym razem się nie zawiodłam obrusik wyszedł Ci pięknie. Fajnie, że wróciłaś i mam nadzieję,że już na dobre.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Moniczko mam nadzieję, że wróciłam już na stałe. Życie jednak uwielbia weryfikować nasze plany:) Dziękuję serdecznie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)