środa, 14 stycznia 2015

Jeszcze świątecznie:)

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za pozostawione komentarze:)

Obiecałam sobie i Wam ze moje wizyty będą częstsze:) Słowa dotrzymuję:)
Dzisiaj jeszcze chcę pokazać to, czego nie udało mi się przedstawić przed świętami. U u mnie jeszcze ozdoby Bożonarodzeniowe:) Obiecuję ze kolejne posty już będą na bieżąco:)
W tym szaleństwie przedświątecznym powstały:
 wianki na drzwi





Choinki






I stroik zrobiony według kursu Danusi, zapraszam Was do Niej, bo tworzy wspaniałe rzeczy i dzieli się swoimi pomysłami przedstawiając kursy:)



Stroik wykonany na korze





Odwiedziłam już większość blogów nadrabiając nieobecność moja, resztę postaram się odwiedzić w najbliższym czasie:)

Pozdrawiam serdecznie życząc miłego
wieczoru.


PS. Obiecałam pokazać doniczki z posadzonymi kwiatami i to tez czynię:)




14 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy wychodzą Ci z tej papierowej wikliny :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby świąteczne. Ozdobione na bogato złoto, srebro i czerwień, moim skromnym zdaniem tak ma być na święta. Bombka z domkiem przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. przepiękne rzeczy przygotowałaś na święta:)
    Bombka z domkiem- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne ozdoby wszystko mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Agnieszko wszystkie ozdoby piękne, podoba mi się srebrny wianek, ale bombka jest najpiękniejsza. Śliczna ta Twoja wiklina, aż Ci lekko zazdroszczę tych zdolności:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko robisz tak cudne rzeczy :) Pięknie dziękuję i ślę promyki

      Usuń
  6. przepiękne wszystkie wytworki:) a ta doniczka z kwiatkami to taka namiastka wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pięknie dziękuję :) Tak bo mi tęskno do wiosny :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Same wspaniałości przygotowałaś, a najbardziej urzekły mnie wianuszki i cudna bombka z domkiem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny:) Dziękuje też za pozostawienie kilku słów :)