środa, 14 stycznia 2015

Jeszcze świątecznie:)

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za pozostawione komentarze:)

Obiecałam sobie i Wam ze moje wizyty będą częstsze:) Słowa dotrzymuję:)
Dzisiaj jeszcze chcę pokazać to, czego nie udało mi się przedstawić przed świętami. U u mnie jeszcze ozdoby Bożonarodzeniowe:) Obiecuję ze kolejne posty już będą na bieżąco:)
W tym szaleństwie przedświątecznym powstały:
 wianki na drzwi





Choinki






I stroik zrobiony według kursu Danusi, zapraszam Was do Niej, bo tworzy wspaniałe rzeczy i dzieli się swoimi pomysłami przedstawiając kursy:)



Stroik wykonany na korze





Odwiedziłam już większość blogów nadrabiając nieobecność moja, resztę postaram się odwiedzić w najbliższym czasie:)

Pozdrawiam serdecznie życząc miłego
wieczoru.


PS. Obiecałam pokazać doniczki z posadzonymi kwiatami i to tez czynię:)




14 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy wychodzą Ci z tej papierowej wikliny :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby świąteczne. Ozdobione na bogato złoto, srebro i czerwień, moim skromnym zdaniem tak ma być na święta. Bombka z domkiem przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne rzeczy przygotowałaś na święta:)
    Bombka z domkiem- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne ozdoby wszystko mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko wszystkie ozdoby piękne, podoba mi się srebrny wianek, ale bombka jest najpiękniejsza. Śliczna ta Twoja wiklina, aż Ci lekko zazdroszczę tych zdolności:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko robisz tak cudne rzeczy :) Pięknie dziękuję i ślę promyki

      Usuń
  6. przepiękne wszystkie wytworki:) a ta doniczka z kwiatkami to taka namiastka wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pięknie dziękuję :) Tak bo mi tęskno do wiosny :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Same wspaniałości przygotowałaś, a najbardziej urzekły mnie wianuszki i cudna bombka z domkiem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)