wtorek, 19 lutego 2013

Księgi Okolicznościowe


Witam Wszystkich odwiedzających.

Dzisiaj tak na szybko i jeszcze „ gorące” pierwsze moje Księgi Okolicznościowe.  
Tak bardzo byłam zauroczona pokazywanymi na blogach księgami, że stwierdziłam, że muszę spróbować, muszę się koniecznie nauczyć. Jak zwykle postawiłam na swoim:)

I tak oto pierwsza, która robiłam. Ozdobiona została oczywiście różami





Ta jest druga w moim dorobku i tutaj wykorzystałam do ozdobienia krokusy, których dopiero nauczyłam się robić. 




2 komentarze:

  1. Witam,Twoje prace są zachwycające.Kwiaty z krepiny ,Bransoletki,kolczyki ,prześliczne księgi...Będę częstszym gościem u ciebie by móc podziwiać i podglądać.Miłej niedzieli pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak pozytywne słowa, które dają tyle radości i chęci do dalszej pracy :)

      Usuń

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)