środa, 10 października 2012

PAPIEROWA WIKLINA


Ostatnio zafascynowała mnie papierowa wiklina. 
Oglądałam wiele prac i jestem zachwycona perfekcją wykonania i pomysłami. Jeszcze kilka tygodni temu nie przypuszczałam, że zwykłą gazetę można wykorzystać do powstania tak wspaniałych prac.  Koszyki, torebki, tace a nawet biżuterię można stworzyć z gazety i mieć coś bardzo oryginalnego.


Ja niestety jeszcze muszę wykazać wiele cierpliwości i trochę godzin ciężkiej pracy, aby dojść do takiej perfekcji J



Na razie wyszły spod mojej ręki takie prace. 


Osłonka na doniczkę lub koszyczek 
Po wypleceniu pomalowałam farba akrylową i zastosowałam do ozdobienia Decoupage. 


Osłonka na doniczkę 


Kolejna Osłonka na doniczkę - prezent dla mojej mamy :)


Osłonkę pomalowałam bejcą i ozdobiłam różyczkami zrobionymi z cienkiej wstążki. 

A to osłonka na butelkę - prezent dla mojego taty :)


a ten dla brata :)

 
I już jak tak bardzo rodzinnie się zrobiło to jeszcze pudło dla babci :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)