piątek, 19 października 2012

CIĄG DALSZY WIKLINY

Witam serdecznie Wszystkich odwiedzających.

Ostatnio zachwyciłam się blogiem, który polecam Wszystkim zajmujących się wyplataniem wikliny papierowej czy lepieniem z masy solnej : http://handmadebymaggii.blogspot.com/2011/09/moja-szkoka-instruktaze-przepisy-pokazy.html . Jest podanych wiele informacji przydatnych przy tworzeniu np. z wikliny papierowej. Wspaniałe kursy, które pomagają osobom początkującym jak również tym, którzy już wcześniej wyplatali. Zdecydowanie polecam!!!

Tym sposobem wpadłam w wir pracy z wikliną
Zostawiając inne rzeczy zaczęłam wyplatać. Tak powstał na specjalne zamówienie koszyk na szczotki dla koleżanki w kolorze łososiowym z aplikacjami różanymi.




Tył koszyka 



Kolejny koszyk w kolorze fioletu z ulubiona lawendą. Po raz pierwszy robiłam wieczko i zakładki na wstążkę.




A przy okazji mając już w ręku rurki uplotłam dodatkowe trzy miski, które czekają jeszcze na pomalowanie i ozdobienie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za odwiedziny:) Dziękuje też za pozostawienie kilku słów :)